Retourneren en service Particulieren

Ben je niet tevreden over je bestelling? Of wil je om een andere reden een product retourneren? Hieronder lees je hoe dit werkt en welke voorwaarden van toepassing zijn.
 

Zo meld je een retour aan

Het aanmelden en retourneren van je bestelling gaat in een paar eenvoudige stappen:

        1, Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@tiekepackaging.nl Vermeld hierbij je Projectnummer.

  1. Na aanmelding en beoordeling van de retouraanvraag zullen wij binnen 3 dagen contact met je opnemen.

 

  • Retourkosten:

              Is er een fout van onze kant gemaakt? Dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

              Heb je zelf een verkeerd product besteld of wil je om een andere reden retourneren? Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

 

Als particulier heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (herroepingsrecht)

 

Retourneren voor bedrijven

Heb je een zakelijke bestelling geplaatst en wil je deze retourneren? Voor bedrijven geldt het wettelijke herroepingsrecht niet. Toch is retourneren in sommige gevallen mogelijk.

 

  1. Wanneer wij een verkeerd product hebben geleverd, zorgen we voor vervanging of een andere passende oplossing.
  2. Heeft u opmaat gemaakte verpakkingen besteld, deze kunnen niet worden geretourneerd, mits deze niet voldoen aan onze kwaliteitseisen
  3. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@tiekepackaging.nl Vermeld hierbij je Projectnummer.

 

Retouradres:
Tiekepackaging vof
Lenteweg 30, 7532RB

Enschede
Nederland
T.A.V. Retouren

 

Let op: zonder voorafgaande aanmelding en een projectnummer kan de verwerking van je retour vertraging oplopen of zelfs onmogelijk zijn. Volg daarom altijd bovenstaande stappen. 

Retouren worden na ontvangst binnen 14 dagen gecontroleerd, verwerkt en gecrediteerd. 

 

Belangrijk: Gebruik altijd een Track & Trace-code. Zo is de zending voor beide partijen te volgen en aantoonbaar afgeleverd.